Samorządność na Szóstkę z Plusem

Podczas uroczystej sesji Młodzieżowej Rady Krakowa podziękowania za 4-letnią pracę na rzecz Rady otrzymał Konrad Grybel, tegoroczny absolwent klasy 4LC i przewodniczący MRK IV kadencji.Podziękowania skierowano też dla prof. Janusza Osmana za wieloletnią pracę z Samorządem Uczniowskim naszej szkoły oraz wspieranie krakowskiej młodzieży w wydarzeniach samorządowych. Gratulujemy ...

Wyjazd integracyjny klasy III LA – spływ kajakowy – rzeka Krutyń Mazury

W dniach od 10.06 do 14.06. 2017 odbyła się wycieczka klas III LA do Krutyni- Mazury na spływ kajakowy rzeką Krutynią. Miejsce, gdzie jeszcze człowiek nic nie udoskonalał i nic nie stworzył własnymi rękoma, gdzie nie wkroczyła technologia. Miejsce magiczne, dzikość przyrody i tego, co zrobiła natura, robi wrażenie. Czysta woda i powietrze sprawiają, że chcemy tu wracać. W ramach zajęć, rozegraliśmy kilka meczy siatkówki, wycieczki rowerowe oraz zwiedzanie okolicznych zabytków, takich jak Św. Lipka – Sanktuarium Maryjne z Bazyliką ...

Mazury cud natury!

Dnia 10 czerwca 2017 roku klasa 2LC wyruszyła na podbój Mazur. Wyjechawszy z Krakowa późno w nocy, dotarliśmy na miejsce wcześnie rano. Prawie dziewięciogodzinna jazda doprowadziła nas do Stanicy Wodnej PTTK w Krutyniu. Po szybkim zakwaterowaniu i obiedzie czekała nas nauka pływania kajakami, która była jedynie rozgrzewką przed kolejnymi spływami. Z euforią przed poznaniem czegoś nowego, płynęliśmy wzdłuż Krutyni. Nie obyło się bez żartowania pomiędzy parami i ochlapywania pozostałych uczestników. Na zakończenie mogliśmy dodatkowo spożytkować energię podczas zorganizowanej po ognisku ...

Wyjazd turystyczno-integracyjny klasy 1 IB

W dniu 12 czerwca klasa 1 IB pojechała na wycieczkę turystyczno-integracyjną w Pieniny. Harmonogram dwudniowej wycieczki był bardzo napięty i rozpoczął się zwiedzaniem skansenu parowozów w Chabówce. Następnie zobaczyliśmy Zamek w Czorsztynie, gondolami przeprawiliśmy się do Niedzicy przez Zalew Czorsztyński oraz mieliśmy lekcję specjalistyczną w elektrowni wodno-pompowej. Wieczorem zajęcia rekreacyjno-sportowe i grill. W dniu 13 czerwca ruszyliśmy w góry, szlakiem żółtym z Krościenka nad Dunajcem na Trzy Korony przez przełęcz Szopka. Słoneczna pogoda pozwoliła na podziwianie pięknych widoków. /Maciej Kowalczyk/ ...

Wycieczki przedmiotowe do krakowskiego MPK

Jak co roku klasy drugie logistyczne oraz klasa mechatroniczna uczestniczyły w wycieczkach przedmiotowych, organizowanych w ramach Umowy Patronackiej, do zajezdni krakowskiego MPK. Klasa 2LB do Zajezdni Autobusowej Płaszów (12.05.2017), klasa 2ME do Zajezdni Tramwajowej Podgórze (24.05.2017) oraz klasa 2LC do Zajezdni Autobusowej Wola Duchacka (31.05.2017). Podczas wycieczek uczniowie poznali od strony praktycznej funkcjonowanie przedsiębiorstwa, zagadnienia związane z pracą kierowcy, motorniczego oraz dyspozytora, rozwiązania techniczne dotyczące informacji pasażerskiej w pojazdach komunikacji miejskiej oraz spełnianych norm ekologicznych jak również obsługę techniczną pojazdów ...