Krakow Innovation Games

W tym roku odbyła się 3 edycja hackatonu dla szkół ponadpodstawowych o nazwie Krakow Innovation Games. Polega ona na rozwiązywaniu problemów, z którymi borykają się mieszkańcy miasta. Co roku wskazywane są do rozwiązania inne problemy. W tegorocznej edycji tematem przewodnim było opracowanie rozwiązań służących do wspierania zdrowia psychicznego w szkołach. Z naszej szkoły w szranki stanęli: Jedynak Jakub, Machnik Kamil, Mirecki Kacper, Owsiński Aleksander, Sańka Karol pod opieką profesora Arkadiusza Kozuba.

Praca trwała dwa pełne dni. I to jakże intensywne dni! Każdy z członków drużyny wykazywał się wielką kreatywnością. Należało zebrać pomysły uczestników naszej grupy, dostrzec główne problemy, które w nich występują i potencjalne rozwiązania. Koncepcji było wiele. Każda z nich posiadała inną charakterystykę, a co za tym idzie także zupełnie inne mocne jak i słabe strony. Pod koniec pierwszego dnia wspólnie udało się opracować główną koncepcję. Drugi dzień został poświęcony na dopracowywanie szczegółowych aspektów projektu. Każda godzina wypełniona była bardzo twórczą pracą. Na sam koniec utworzono prezentację, którą publicznie przedstawiono jury oraz wszystkim zespołom biorącym udział w hacatonie. W taki oto sposób powstał projekt o nazwie „Otwórz się na wsparcie” – i co najważniejsze – jest to zwycięski projekt.

Dodatkowo w pierwszym dniu rywalizacji został przeprowadzony konkurs z wiedzy o Krakowie. Pierwsze i trzecie miejsce zajęli przedstawiciele naszej szkoły. Za zwycięstwo w całym konkusie Krakow Innovation Games oprócz bonów obiecano, że przedstawiciel drużyny ma zostać zaproszony do radia RMF FM na wywiad.

Poziom wydarzenia był bardzo wysoki. Świadczy o tym fakt, że jury przyznało dodatkowo aż dwa wyróżnienia.

Profesor Arkadiusz Kozub.

oppo_2
oppo_34
oppo_34
oppo_34
oppo_2
oppo_34
oppo_34
oppo_32
oppo_2
oppo_2
Skip to content